Merhabalar hanımlar, 23 haftalık gebeyim ve masa başı bir işim var, gebeliğin başından bu yana bulantı kusma ve bazı risklerden dolayı raporlarla geçti. 18 haftada çalışmaya başladım bu seferde yoğun çarpıntı ve kansızlık yüzünden tekrar ayrıldım . Şimdi yeniden çalışmayı deneyeyim dedim . Ama çok oturunca karnım çok sıkışıyor ve çarpıntım artıyor, erkelerle aynı ortamda çalıştığımız için çok yayılıp oturamıyorum,ayaklarım ödem topluyor ve varislerimin şiştiğini fark ediyorum , benim gibi bu durumu yaşayan var mı çözüm önerisi olan varsa ve söylerse çok sevinirim.