Sumeyyealts asıl kullanmazsanız ve rahatsızlığınız uzun süre devam ederse bebeğiniz gelişimi sıkıntıya girer. Kendi doktorumun aynen cümlesi…Bende yaz ortası çok ağır atlattım gitmemekte ilk zamanlar ısrar ettim ama dayanamadım bir poşet ilaç kullandım artı antibiyotik. İyi ki de kullandım ki erken kurtuldum. Hiçbir şey olmadı çok şükür şimdiye kadar. Zaten doktorunuz hamile olduğunuzu bilerek yazıyor. Geçmiş olsun