DilannBahtiyarr Akşam 9.23 de sezeryan oldum bu saat oldu hala sütüm yok bebeğim de gözetim altında süt vermem gerekiyor ama yok 10 ar dk elektrikliyle sağdım hiç gelmedi ne yapmam lazım yardım edin
8mucizem8 DilannBahtiyarr sağmaya devam et böyle olması çok normal kremle masajlar yaparak sağmaya çalış bide biz hep öyle yapıyorduk bezler aktif hale getiriyorsun
Women_nur_ DilannBahtiyarr Sağmaya devam et bide hafif şekerli ılık su ile bez parçası yardımı ile sil goguslerini bide bol bol su iç sıvı şeyler tüket. 😊 Hayırlı olsun Rabbim anneli babalı büyütmek nasip etsin insallah 🙏 🌸 💜
nhduman DilannBahtiyarr canım bolca su iç. Süt diye düşünme ve çevrenden birileri sana hoşaf yapsın iç. Kafana takma zamanla gelir. Ama şu içmeyi ihmal etme. 15 günden sonra gelmişti benim. Ama hep sağmıştım. İnanın damla damla geldi ama yine sağdım.
Tugbazdmr DilannBahtiyarr bende sezaryen oldum, sütüm 2-3 gün sonra geldi hiç üzülme üzülürsen sütün kesilir, bol bol su iç