Yaprakdokumuseverr Sineemiis kaçıncı haftadasınız? O harika bi ses 🥲 ilk gebeliğimde aşırı heyecanlıydım ya insan duyunca inanamıyo
vldntrgl Sineemiis beeeen 🥹 bugün 6+4 saat 16.00 da randevum aşırı heyecanlı ve stresliyim ilk bebeğimi de bundan kaybetmiştim Allahım nolur bugün hepimiz gümbür gümbür duyalım da sağlıkla kavuşalım inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Sineemiis gata normalde 1 hafta 10 gun sonra çağırıyorlar canım ama benim dr izne çıktı 17 gun gecti kesenin üstünden insallah hepimiz güzel haberler alırız
edasontr Sineemiis evet oylee en son 1 inde gitmistim cok zor oldu beklemek zaman gecmek bilmiyor bi o gun gelsede 🥰
edasontr Efeoglum54 yaa masallah insallah bende duyarım 30 unda 9 haftalık oluyor benmki biraz gec cagırdı ama neden oyle yaptı blmiyorum
Sineemiis vldntrgl amiiiin benim 4 kaybım vardı 5. Sağ şükürler olsun simdi supriz oldu bu gebelik bana şükür gördüm kalp atışlarını Rabbim kolaylıkla sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin