Esra_Omer_21 Kubare134 canım ne kadar yogunlukta akiyor bilmiyorum ama doktora goturmelisin ne olur ne olmaz diye
8mucizem8 Kubare134 sanırım yeni doğan göbek bağı ayrıldıktan hemen sonra bir yaranın kabuğu ayrılmış gibi gelmesi normal ama gene de bir doktora götürmek lazım