Feyzabeyoglu hayır kızım olacak🥰Ağrılardan dolayı sürekli acile gittik son zamanlarda her gidişimde testler yapılıyor nst bağlanıyorum ama aşırı hareketli olduğundan bir türlü doğru bağlanamadı makine ama sancı yoktu. Ebeler erkek mi diyor her gidişimde🫠 hep rahatsız edici pozisyonda duruyor yan duruş, dönmüyor. Daha bu hafta kontrole gittim duruşu sıkıntılı seni çok rahatsız eder dedi ben sancılardan bahsetmeyi unuttum malesef o an