Naimee Kızlar 40+4 olduk.Bugun sabahtan sancilarim 10 dk da bir 5 dkda 1 gelmeye başladı.Sizce dogum sancısımi yalanci sancimi böyle kramp gibi giriyor 1 dk tutuyor sonra birakiyor
Rumuz5838 Naimee doğum sancısı 5 dk da bir gelmeye başladıysa doktora gidin artık . hayırla kavuşun inşallah 🙏🏻
Meneksedemir Naimee canım ılık bi düş al düş lâ sıddetlenir zaten doğum sancısıysa birde düzenliyse doğum sancısıdır ni avaz’da kurtul inşallah bebeğini sağ sağlim kucağına al
Naimee Meneksedemir teşekkür ederim şimdi alicam bi duş.Insallah alırım hayirlisiyla artık 40+4 olduk
Naimee Meneksedemir nisanim geldi şu an ama daha doktora gitmedim sancilarimin siklasmasini bekliyorum.Hala ara ara vuruyor
Naimee Meneksedemir çok şükür saat 4 te hastaneye geldim evde sabah 7.30 dan beri nisanim geldi sanci geldi aralıklarla hastaneye geldigimde 8 cm acilmam vardı epidural oldum 9 cm acilmam olunca sancim durdu sonra bol bol ıkindim.8.30 da kızım dünyaya geldi ama tabiki normal olduğu icin beni zorladı gene
Asfmray Gözün aydınn hastaneye gittikten 1 saat sonra doğurmak çok güzel 😍 epidural takıldıktan sonra doğum esnasında bişey hissettin mi ?
Naimee Asfmray hafif sanci hissediyorsun ama o kendi sancinla bir değil ben suni sancida almadim kendi sancim vardi