Kızlar merhaba bi tuhaflık var gibi hissediyorum ama pimpiriklendim mi anlamadım . 29 haftanın içindeyim günde 7 8 civarı sancılarım oluyo bebek toplanması hatta bu sıralar öyle bi giriyo yürüyemiyorum bile aralıkları öyle az değil ama girince bi 20 30 sn sürüyo . 2 gündür bi kaka yapma isteği var sürekli ben de. Şu an bile öyle korkttum biraz açıkçası . 2. Gebeliğim bu aralarında tam 2 yaş olacak ilki sezeryandı o yüzden çok anlamıyorum . Haftayaydı kontrolüm ama gitsem mi bugün bilemedim sanki böyle bi sorun var gibi geliyo anlamadım