kızlar normalde salı günü için sezeryan planlanmıştı ama dün akşam suyum gelmeye başladı hastaneye geldik ebe muayene etti açıklığım yok nst de sancı ya çok küçük çıkıyor ya da hiç çıkmıyor ama suyum geliyor doktor sabaha bekleyelim dedi yatış yapıldı ciğer geliştirici iğne vurdular sabaha kadar etki eder dediler. bakalım doktor gelince alacaklar direkt büyük ihtimalle nolur dua edin annem yanımda onunda safrasında taş çıktı sancı çekiyor kıvranıyor başka kimsemizde yok yanımızda eşimle erkek kardeşim var kaynanamda anca bugün gelir zaten bana asla yardımcı bir insan değil dualarınıza muhtacım süreci sağlıklı ve kolay atlatayım Allah’ımın izniyle inşallah