Bsmsrr bende ilkini normal doğurduktan sonra oğlumu sezaryenle doğurmak zorunda kaldım kilosundan dolayı. Tam olarak anlattığınız gibiydim bende. Ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum illa ki birine ihtiyaç duydum hep. Çocuğumun altını bile 3.günden sonra değiştirebildim. Benim için de çok zor bi süreçti. Ama 3.günden sonra baya toparlanıyor insan. Bende bu acılar hiç bitmeyecek, bi daha hiç eskisi gibi oturup kalkamayacağım herhalde diyordum ama geçiyor merak etme. Bugün 28.günümüz hala tam anlamıyla iyileşmiş değilim ama en azından kendi işimi kendim yapıyorum çocuklarımla ilgileniyorum. 1-2 gün daha sabredin sizinki de geçecek 🙏 çok geçmiş olsun Allah bağışlasın bebişinizi 🌸❤️