Busrata33 Melikejim gayet normal aynı zamanda rahim büyümedi de yaşıyoruz o haftalardan itibaren su,kanama lekelenme yoksa sorun yok.
Melikejim Busrata33 evet sukur yok nst sanci cikti ama rahimde incelme yokmus serum ve ciger gelistirici vurdular yalanci sancilar yapabiliyo malesef denildi urkuyorum sag salim alalim kucaklarimiza ds
Ellove Haftada basladi sancilarim nst ye bagladilar dogurabilirsin arastirmaya git dedi doktorum hemen hastanemi degistirdim daha kapsamli bir hastaneye gittim ama 37. De dogurdum kdkdkkdk korkmayin o yüzden bence