Byzguclu evet bugün itibariyle 40 haftamız bitti fakat halaaa ne gelen var ne gidennn gün geçtikçe Umutlarım tükeniyor resmen sanki hiç doğmayacakmış gibi geliyor
Byzguclu ruya-s ara ara küçük sancılar maalesef birde inanılmaz bir baskı var kemiğim yanıyor resmen yürümekte zorluk çekiyorum 😂
hilalkesoglu Bende 40+2 henüz doğuracağım gelen giden yok 😅 bekliyorum salı günü kontrolüm var bu arada bebişler suan kaç kilo ?
Byzguclu hilalkesoglu 39+1 de gittiğimizde 3780 gr 54 cm dedi doktorumuz perşembe günü tam 40+0 oluyoruz bir daha o gün çağırdı bakalım nd olacak
hilalkesoglu Byzguclu ay maşallah sağlıkla gelsin 😍 benim de bugün var kontrolüm 39+5 de gittiğimde 3.660 gr dı artık almasın kilo zor olcak doğum diye korkuyorum
Byzguclu hilalkesoglu Celinn Alpkaran Mommyys Buglemsarem21 kadertugrul7 Osi30 BabyX ipektkc kızlar ben doğuruyorum galiba 39+6 sabah nişanım geldi aranırım Allahım çok bekledim inanmakta zorluk çekiyorum hala sancı bir şey yok
Byzguclu AfBek aman Allahım bi hafta daha beklersem kafayı yerim ben resmen asır gibi geçiyor her gün
Mommyys Byzguclu bebek önde gidiyor artık daha fazla bekleyemeyiz dedi çarşamba sabahtan suni sancı ile doğumu başlatalım dedi