_Sedaa_ benim de o haftalarda çok hareketi durmuştu. Panik yapmıştım ama doktoruma danışmamamıştım. Gittiğimde kendi kızdı hemen iletişime geçmemi ve kontrole gelmemi söyledi. Böyle durumları riske atmayın. “Yemek yedikten sonra sessiz bir odaya geçip sola tarafınıza yatıp karnınızı dinleyin”. Bu doktorumun tavsiyesidir.