1998_irem Arkadaşlar farkında mısınız bu aralar gebelik testim silik gibi hamile miyim ya diyerek post açanlara rastlıyorum ve bi bakıyorum bariz çift çizgili test atıyorlar yani dalga mı geçiyorsunuz bariz belli işte hamilesin silik değil direk çift çizgi neden bu tür şımarıklık yapıyorsunuz dalga geçer gibi anlamıyorum.
Amigurumi 1998_irem evet bende hep denk geldim bende daha önce paylaştım ama çok hayali çizgiydi acaba ben öyle görmek istediğim için mi diye emin olamamıştım ama son zamanlarda kopkoyu çizgiler atıyor benimde dikkatimi çekiyor.
yslnrsh 1998_irem bide hiç çizgi olmamasına rağmen ısrarla ben görüyorum siz de görüyor musunuz diyip zorla evet hamilesin yanıtını almak isteyenler var
Pamukprenses34 1998_irem çok haklısınız bu konuda bide hamileyim die başlık atıp yazıyı okuduğumda gogusum sis ağrım var acaba hamileyim sorusuda saçma bunun en doğrusu test ve kan burda göğüs sis karnın ağrıyor die hamilesin dien biri olursa şüphe duymak lazım hamilelik belirtisi ne olursa olsun emin olmak için gereken. Sonuç belli kan sonucudur Allahım kimsenin kucağını boş birakmasin isteyenlere nasip etsin dogumuma son 2 gün var herkese bol bol dua edicem burda isteyen arkadaşlarıma
ahsengl 1998_irem İnsan bazen görse de inanamıyor olabiliyor maalesef alışmış oluyor bazen insan yanlış hayali veya hiç çizgi görmemeye o yüzden heyecan yapıp atıyor olabilirler
Hamilebirisi_06 1998_irem Bence alakası yok. İnsan çizgiyi görünce o an ki duygu ve durum karışıklığından inanamıyor. Birilerine sorup kesinleştirmek için soruyor. Aynısını başıma geldi. 2. Hamileliğim ve çift çizgiyi gördüğüm halde emin olamadım ( o an ki duygudan kaynaklı) ve sordum. Bu şımarıklık değil
Saryaa72 1998_irem katılmıyorum size bu şımarıklık değil bazıları tecrübesiz emin olamama sonuçta burda tecrübrli birileri var benimde üçüncü hamileleğim olmasına rağmen çift çizgiyi görünce emin olamadım ve birilerine sormak istiyrsun birinci çocukta olsa onuncuda olsa heyecan aynı heyecan
Mucizem24 1998_irem Kesinlikle katılıyorum internet çağındayız Herkes her şeyi biliyor kimse salağa yatmasın🙄
Semrat Bende katılmıyorum söyle gerçkten çok tecrübesiz insanlar var çift cizgde olsa aynı koyulukta olmayınca yok diye düşünen arkdslar var birazda o yüzden atılıyor bu postlar gerçkten bilmedkleri için emin olamadıkları için diye düşünüyorum eğer diğer türlü atanlar varsda ona bisey diyemiyrm
Mrvkurt Keşke bir de gebelik testinin kullanma talimatını okusalar kutunun üzerinde bile gösteriyor hangi çizginin ne anlama geldiğini bariz kendilerini belli etmek amaçlı atılan postlar yorumlarda pohpohlansın istiyorlar. Evet pozitif olabilir tecrübesiz olabilirler belki de ama bunu bile çok güzel mütevazilikle soranlar da var. Ama bu tarz atıp şımarıklık yapanlar son zamanlarda çok fazla gerçekten de katılıyorum 👍🏼
adatuna Allah göz vermiş okumak için akıl vermiş. Kullanma kılavuzunda zaten ne şekilde pozitif olduğu yazıyor. Açıp okuyacağına buradan başlık açıp bi de foto atmakla uğraşıyorlar 😂 biz de tecrübesizdik yani anamızın karnından 3 çocuklu ana doğmadık.
1prensesannesi__ Bence şımarıklık degil de bazi testler yalanci pozitif gösterebiliyo bariz cift cizgi ile aa hamilesin tebrikler dediklerimiz hcg 0 cikti diyebiliyolar bence o anın emin olamamasından kaynakli bana arkadasim sabah yaptigim testo attirmamisti aksama kadar kalsin bazen gec cikiyo die 2 ayda 4 5 kez kuruma cizgisi ile karsilastim net görünen de oldu zor gorunende ama kanda hepsi negatifti
Gulbaharazram 1998_irem kac kez o postlara dalga mı gecıyorsun yazmak ıstedım sonra dedım yaa bariz dalga bosver
Azra41 1998_irem Öyle de deme be. Bende geçen sene gordum çift çizgi 2 test yapmama rağmen yok be ne hamileliği diyip çöpe atmistim testleri sonra adet olmadım baktım gittim kan verdim hamilesin dedi doktor yakasına yapistim dedim karistirmissindir iyi bak diye ldhdhshs insan bazen cidden inanamiyor ama tabi paylasanlarin dusuncelerini bilemem 🤷