ikizannesiiiii2 Merhaba ikiz anneleri şeker yüklemesi yapan oldu mu olduyss nasıl sonuçlarla karşılaştılar acaba ben şeker yüklemesi hakkında kötü şeyler okuyorum ama doktorum şeker yüklemesi yapılması gerektiğini söylüyor
Ayce09 ikizannesiiiii2 benimde doktorum uygun gördü ilk gebeliğimde de yaptırmıştım Haftada perinatoloji doktoruda yaptırmamı söylemişti geçen hafta yaptırdımıkmadı çok şükür şeker