Gldekpnci Bebeğim 1 aylık bu zamana kadar ana kucağı kullandık ama iki büklüm uyuyormuş gibi duruyor rahat değil gibi beşiğinde yatırmayı denedim ilk defa daha huzurlu uyuduğunu farkettım aynı durumu yaşayıp gözlemleyen var mı
Churcill Gldekpnci ana kucağını günde 1 2 saat kullanmak gerekiyor diye duymuştum zaten yani bebeğin uyuması için ya da üzerinde uzun vakit geçirmesi için uygun bişey değil
Busrata33 Gldekpnci Beşik veya babynestte uyutma tarafıyım ana kucagında küçük bebekleri çok durdurmamak gerekiyormuş
Zumra_elif61 Gldekpnci reflü yatağı canım hem boğulma riski yok hem düz beli de düz olur iki büklüm oluyor anaskucağı
Xcbaby Gldekpnci 1 aydir ana kucaginda uyudugunu cocuk doktoruna söyleyin ilk defa duyuyorum böyle birsey bebek yataginda yatmali yatagi da sert olmali bebeklere uygun yataklar var heryerde besik almasaniz bile..