Esra-17 çok şükür Rabbim evladınızı sizlere bağışlasın inş çok sevindim 34 haftalığım bende 33 haftada açılmam olduğu için hastaneye yattım ciğer geliştirici falan vurdular şuan yatıyorum ilaç kullanıyorum doktorum 35 hafta da ilacı keseceğim dedi o yüzden bende sormak istedim insan korkuyor Rabbim kimseyi evladı ile sınamasın inş herkesin evladını kendine bağışlasın 🙏 herkesin sonu güzel olsun 🙏