busrakirisci Çoğu kişi soruyor bende sorayım dedim.. Kimler Nisan ayında 9 aylık oluyor hanımlar ? 🥰🤭
Rumeysaaa67 busrakirisci bayramdan 1 gün önce yada bayram bitişi doğumu bekliyorum zorunlu sezaryen 😄😊
Eda91- busrakirisci büyük ihtimal ben. Mayısa kaymazsak tabi :) 8 haftalık olmam gerekirken Şuan 7 hafta gözüküyorum. Henüz tahmini doğma tarihi söylenmedi. Ben uygulamalardan baktım 27 nisan gözüktü. Geç döllenmeden bebeğin haftası küçük gözükmeye devam ederse belki de Mayıs olur
busrakirisci Eda91- benimde geriden geliyor.. kese normal boyutta ise sorun yok Allahin izniyle.. belli olmuyor ki bu bebeler 1 ay erken de gelebilir ben 8 aylık doğdum mesela 🤭😄 Allahim saglikla sihhatle dünyaya gelmesini nasip etsin❤