Kızlar ilk gebeliğim 30 haftalık olduk. Kasımın 24 üne son tarih dedi doktor ama herkes kız bebek gününü doldurmaz erken doğar diyor. Böyle bişey var mı gerçekten? Etrafımda kızı olanlar da öyle diyo 37-38 haftalarda doğurduk diyolar.Kız bebekler erken mi doğuyor?