Nazifesoner 23 haftalik hamileyim doktorum bebegimin suyunun sınırda oldugunu soyledi. Eger azalma olmazsa seni bu sekilde goturur dedi. Bu durumda olan varmi? Yada budurumu yasayan varmi?
Nazifesoner Beriliko havuc suyu iciyorum ama fazlasida zararli diyolar. Bol suyumu ve istiratimida yapiyorum.