Merhaba kızlar benim son adet tarihim 19 temmuz ben yurtdışındayım ve on gün sonra Türkiyeye döneceğim hamile olduğumu üç hafta önce öğrendim aslında şu an hamileliğimin sekizinci haftasında olmam gerekiyor ama benim yaklaşık iki hafta önce koyu kahverengi akıntım oldu ve doktora gittim bana beş haftalık olduğunu söylediler ve kalp atışı yoktu aslında 6+5 haftalık olması gerekiyordu bana düşük önleyici ilaç verdiler daha sonra kahverengi lekelenmelerim devam etti dört gün önce hafif pıhtılı bir kanamam oldu fazla değil ama hemen acile gittik ve şöyle bir durum var benim kesem iki kontrolde de karından görülmedi sadece alttan muayeneyle görünüyor ve hala kalp atışı yok en son doktorumun söylemiyle şu an altı haftalık olduğunu varsayıyorum hala kanamam var ama sadece geceleri oluyor ve dört gündür fitil kullanıyorum sizce kalp atışı duyabilir miyim yani geç döllenme olabilir mi fazla uzun yazdım kusura bakmayın ilk gebeliğim ve biraz korkuyorum