Jale92 Merhaba. Çam Sakura hastanesinde sezeryan yapan varmı acaba? Bilgisi olan? İlteriş Haman doktora randevum var. Daha önce hiç gitmedim.
Eda91- Jale92 benimde son zamanlarda dikkatimi çekmeye başladı. Bu hastaneyi burada çok duyar oldum. Memnun olanların sayısı da epey var
Mavisim3457 Jale92 Ben 25.haftadam beri çam sakuraya gidiyorum. Nasip olursa inşallah doğumuda orada düşünüyorum. Her zaman farklı doktora denk gelindiği için aynı doktora denk gelemiyorsun. Ben memnunum 34+2 yim. Allahım iyi insanlarla karşılaştırsın hepimizi. Ben şimdiye kadar olumsuz bir durum yaşamadım. 🥰
Jale92 Teşekkür ederim bilgi icin. Bende 37 haftadayım sezeryan dogum olacak. Özelde takipteydim, fakat ücretler hızla yükseldigi icin oraya yöneldim. Peki sizin ücretler hakkında bilginiz varmı? Sıgortasız oldugu halde?