Kızlar selam, 8 haftalık plansız bir gebelik yaşıyorum. Bir kaç gündür saçlarım o kadar gözüme batıyor ki boyatmamak için kendimi zor tutuyorum. İlk bebeğimde herşey planlı olduğu için kesim-boyatma falan asla yapmamıştım hatta biri bana fikrimi sorsa yapma derdim ama şuan psikolojik olarak iyi hissetmiyorum🥹Bu konuyu doktoruyla konuşan yada bir bilgisi olan var mı?