Tubabebe 38+3 haftalık hamileyim herkes son haftalar hemen geçsin de doğurayım der,bende her an doğuracam diye çok korkuyorum, sancım olsa suyum gelse korkudan hastaneye gitmeyecem o derece korkuyorum.Dogurabileceğime bile inanmıyorum :(
Nazalex Tubabebe asla öyle düşünme. Sen bir kadınsın bu senin hem doğanda var hemde bedeninde. Bir inşirah oku rabbim kalbine ferahlık versin. Doğurucam evladımla kavuşucam diye olumla. Kendini normal sürece bırak. Sonunda sen bile kendine şaşırabilirsin. Allah hayırlı kolay doğumlar versin. Doğumda iyi insanlarla karşılaştırsın
Tugrann-annesi0404 Tubabebe hamile kaldıysan doğuracan canım mecbursun yani biz de korktuk ama doğurduk😉
vanilyali99 Tubabebe aynıyız canim gun olarak🥰 benm çarşamba sezeryanm var korktugm için direk bunu seçtim yapabilecek bisey yok ben korkuyla yasayamazdim panik atağım vardi çünkü tetiklerse diye🫠 insallah içindeki korkuyu atlatırsın bebisine kavusursun🌸🩷🩵
34Meltem12 vanilyali99 Canım bende cuma sezeryan olacağım sen genel anestezi mi istedin yoksa spinal mi ?
Tubabebe vanilyali99 ben sezeryandan da korkuyorum çok şükür daha önce hiç ameliyat olmadığım için her iki doğumdan da korkuyorum
34Meltem12 Tubabebe Şuan yemin ederim ruh halimsin 38+3 hamileyim cuma günü sezeryan doğumum var okadar korkuyorum ki aklımı kaybedicem heralde zaten panik atak biriyim spinal mi genel anestezi mi onun bile kararını veremedim doktoruma cuma sabahı yatışım yapılacak hastaneye o güne kadar düşüneyim dedim korkudan karar veremiyorum napıcam bilmiyorum 🥺🥺 Allah hepimize yardım etsin ya nasıl doğum istiyorsun canım karar verdin mi sen ?
Feyzanr41 Tubabebe 37+1 ım 27 sı gıbı sezeryan olucam ve bende korkuyorm ınsallah o gune kdr gelmez sureklı kendımı yokluyorm
34Meltem12 Tubabebe Allah yardımcın olsun canım benim normal doğum herkesin harcı değil vallahi tebrik ediyorum seni 🌹🌹
nazazra24 Tubabebe 😂😂 deli kız ne güldüm var ya hayatım korkmana hiç gerek yok sen bi can taşıyosun karnında anneler her durumda o kadar güçlüler ki hiçbişey gözünü korkutmasın suyun gelse bile 24 saate kadar bebek gelmiyor erken gelenlerde istisnadır eşyalarını toplayıp hastaneye gitmen bulunduğun yere göre en fazla 2-3 saatini alır her halükarda yetişeceksin hastaneye ambulans bile çağırsan onlar gelene kadar doğurmazsın 😘🌸
sevgi9654 Tubabebe o kadar aynıyız kiii şu an 🥹 38+2. hem doğumdan çok korkuyorum hem de bir an önce doğurup rahatlamak istiyorum. çok darlandım artık sürekli ağlayasım geliyor. doğumum normal olacak sezaryen beni daha da korkutuyordu o kadar kat kesilip tekrar hepsinin dikilmesi vs ameliyat sonuçta. ama normal doğumdan da korkuyorum aklıma türlü türlü şeyler geliyor. “ ya sancım gelmeden açılmam olursa suni sancı yersem, ya çok sancım olur da açılmam olmazsa saatlerce sancı çekersem…” ve beni en çok korkutan da birisi şey yazmıştı normal doğumda kakasını yapmış. benim başıma gelirse diye gercekten dusunmekten uykularim kacti artik🥲🥲🥲
nazzc sevgi9654 O anda acıyla düşünmüceksin tuvaletini yapıp yapmadığını ve doktorlar normal karşılıyor,lavman yapmıyor bazıları eskiden çok yaparlardı da şuan normalleştirdiler. Tek derdimiz sağlıklı bir doğum 🤲