Devlete gidip kadın doğuma muayene oldum. Ayrıntılı ultrason istedi. Perinatologa yan dal açtırdım. Randevuyu 25. Haftamdan sonra verdiler. Çok geç. Perinatologa randevu yakaladım gittim. 10 dakika falan sürdü herhalde. Detaylı ultrasonun bilmem neyi eksikmiş fetal biyometri diye bakıldı. Rahat etmedim. Özelden randevu aldım gittim. Yarım saat daha ayrıntılı bakıldı her şeyine tek tek. Sadece cihaz hoşuma gitmedi çok bir şey göremedim. En son renkli gördüm ama fotoğraf çıktısı siyah beyazdı. Neyse dedim. Rahatladım. Her şey gayet iyi. Çok şükür. 21. Haftamda gittim.