Kızlar salı günü kürtaj oldum bebeğim 7 haftalıktı. 6.haftada kalp atışı durmuş gelişimi tamamlayamamış. Fakat sizlere sormak istediğim şey kürtaj sonrası kaşıntı normal mi? Sanki derim değişiyor gibi pişik olmuşum gibi tuhaf bir şekildeyim 😔 prş günü kontrol o zamana kadar hametan kullansam nasıl olur bilgisi olan yazabilir mi lütfeen çok acil. 🤦🤦