Bende aynı durumdayım. Bende kansızlık var, bebekte baskı yapınca kalp 2x çalışıyor o yüzden çarpıntı artı nefes darlığı oluyor. Sıcak olunca klima açıyorum bazen elimi ayağımı suya koyuyorum serinlemek için geçiyor. Geçici yöntemler bulursanız iyi olur buzu ensenize koyun mesela ya da derin derin nefes alırken evde tur atın