Yagmurben yavaş’tan sancın olmaya başlamiş daha erken bence biraz bekle sancın sıklaşsın ve suyun falan gelirse sancın bekleme hemen git benim böyle başlamişti gece yarısı sancılarım o gün bütün gün öyle gezmiştim ve gün içinde sancılarım sıklaşmaya başlamişti fazla zaman geçmeden sık sık girmeye başlıyor biraz daha uzun sürüyor sıklaşınca sancılar sonra gece 2 veya 2:30 gibi hasteneye gitmiştim ve açılmam 3-4 cm falandı sancılarımda çıkmıştı orda doğuma 2-3 saat kala suyum da gelmeye başlamıştı sonra sabah 09:21 doğmuştu 🎀👧🏻prensesim 🥰🥰🥰🥰