Mugedanis İyi geceler Doktor sadece parol yazdı çok ağrım var Salı günü doğum yaptım Dikloran içsem olur mu 🤷🏼♀️ emziriyorum içen var mı aranızda ? sorabileceğim bi doktorum yok maalesef 🤷🏼♀️
Egeminannesi Mugedanis emzirdigin için parildan başka bsy vermiyolar bende öyleydim parol dedi başka bsy veremem
Catsofmom Mugedanis Bana majezik yazmıstı doktorum. Yaza yaza majezik mi yazdınız bu agrıyı keser mi dedim ama hiç ağrı çekmedim. İyi ki majezik yazmıs
Mugedanis Catsofmom sağlık ocağı doktoruna Dikloran yaz dedim yazmadı 😣 majezik bi sorayım yarın gidp