18+1 olduk biz de 😅 benim hala bulantılarım var gerçi iki hafta önce dünyayla bağlantım kopmuştu ilaca devam ediyorum hala var mı bulantım bilmiyorum o yüzden bir de ayağa kalktığımda bazen sağ kalçam batıyor gibi ağrım oluyor onun dışında rahatım çok şükür 🙏