Erarslangizem Kızlar 8+2 hamıleyım kabız oldun cok fena Erik suyu bozar dıyo annem kapmalıyım bebegım Zarar gelmeden?
Enesnazan8181 Erarslangizem canım bendede aynı sorun vardı bi bardağın içine 3 4 tane kuru kayısı koy su ekle ve bir gece beklet ertesi sabah aç karnına kayısıları ye ve suyu iç bi kaç gün boyunca tekrarla ve İnan bana faydasını göreceksin 😉
Aysebkr1258 Erarslangizem 10+6 hamileyim aynı dert hala bende mevcut afedersiniz ıkına ıkına zar zor yapıyorum bu akşam çok zorladım kendimi bebeğe birşy olucak diye korkuyor insan çok
Alevvvv Erarslangizem canım ben de aynı sorunla karşılaştım bu ay çok kötüydüm acillik oldum lağma verdiler hatta bana ama onu kullanmama gerek kalmadan duphalan diye kabızlık şurubunu doktorum önerdi sonra gerek kalmadı