Zehraargan Çatlak olmaması için ne kullandınız? 30 haftaligim ve çatlak olmaya başladı. Bu da görüntü olarak çok sinir bozucu. Deneyip memnun kaldığınız ürünler var mı?
8mucizem8 Zehraargan bütün yağları hamile kaldığım günden beri denedim ama çatlıyor genişliyor çünkü derimiz ve bunu kremlerle önlemek çok saçma inandırıcı gelmiyor son haftalara yaklaşıyorum ve iyice yırtılıyor bebek genişledikçe
ebrulina Zehraargan 11.haftamdan beri sarı bioil kullanıyorum hiç çatlağım olmadı şuan 28.haftam bitmek üzere ama karnımda çok büyümedi belki ondan da olabilir