Cuma günü doktora gittim 40-50 arası 4 tane ard arda sancı çıktı doktorum yavaştan başlamış sancıların haftaya artar dedi hissetmediğimi söyledim o an aklıma gelmedi çalışabilir aldım çalışıyorum demek araya haftasonu girdi bu aralarda olup işe giden var mı çalışamaz alayım mı ? 2 gündürde geceleri uyandıran kasık ağrılarım başladı ama sadece geceleri oluyor var mı böyle olan çalışan yarın doktoru arayacağım ama işe gitmem lazım gidersem rapor alıcam ya da çalışıcam