Kızlar bu ay ovü test ile yumurtlama günlerimi ve çatlama günümü değerlendirdik. Bir de spermi hızlı götüren jel kullandım. Adete 5 gün kala gebelik testi yaptım negatif çıktı ama ilk idrar falan değildi. Yoğun akıntım var baş ağısı ve üşüme var. Acaba testin yanlış olma ihtimali var mıdır