Damla edasontr ben 9 ay boyunca hiç belirti yaşamadan gebelik geçirdim kişiden kişiye değişiyor şanslısın 😁
Birikii Merhaba bende hiç bir belirti yaşamadım doğuma kadar doktorum ikizlerde çok mide bulantısı kusma olur diye bol bol ilaç yazmıştı ama hiç bir kere bile olmadı.