Semanisan Kızlar planlı sezeryanım olacak cuma günü ama bugün hafif kanamam oldu duş sırasında endişelenmeli miyim
Azra41 Semanisan doktorum kanaman olduğu zaman direk hastaneye gel demisti. Alttan muayene falan mı oldunuz da kanamaniz oldu acaba ?
Mrsfly Semanisan kanamanız olduysa doktorunuza haber vermelisiniz yada gitmelisiniz nişan gelmiş olabilir.
Yazmelegi_ Semanisan nişansa bisey olmaz sanci gelir o zaman git ama icim rahat etsin diyorsan simdi git veya kanama ise git mutlaka
Neseyakut Semanisan doktorunu ara bir canım korkma son günlerindesin zaten hamileliğin birşey olmaz 🌹
Minikperi Nişan gibi mi yoksa kanama şeklinde mi? Haftanız ileride o yüzden bi şey diyemiyorum. Nişansa sıkıntı olmaz ama kanama hakkında fikrim yok maalesef 🤷🏻♀️
Semanisan Neseyakut ikinci hamileliğim olduğu için daha sakinim😄ilk hamileliğimde de böyle oldu ama panik yapmadım
Minikperi Semanisan tamam o gelir normal. Benim nişanım geldikten 5 gün sonra normal doğum yaptım. Haftaiçi doktora giderseniz bunu bildirin tabi ama şimdi endişelenmeyin 🌸
vanilyali99 Nişan gelince gdilir zaten sen sezeryan olcaksin sadece öne alırlar gününü boşuna sancı çekme diye
Mrsfly Semanisan ikinci doğumlar daha hızlı olabiliyor :) bence siz eğer sezeryan olmak istiyorsanız doktorunuza haber vermenizde fayda vaaar sonra süpriz olmasın 🤭 sağlıkla gelsin inşallah
Minikperi Semanisan evet o yüzden dedim sorun olmaz diye siz yine de bildirin haftaiçi belki öne alabilir doktor tarihi
cikolataligofret @Semanisan doktorum doğumun son ayinda kararı sen veremezsin. Başına bir şey gelirse hemen hastaneye gel, bu önemsizdir deme. Kararı ben verip seni ya eve gönderirim ya da doğumu yaptırırım demişti