35 haftalık hamileyim kıızm anapkula bailadı ve hastaydı ondan da bana geçti galiba art arda 10 kez hapşırıyorum burnum muslul gibi gözümü açamıyorum başım çatlıyor şimdi bastaneye gitsem bana serum vs takarlat mı acaba ypksa hamileyüm die ilaç vs vermezler mı