Kızlar baş dönmesi mide bulantısı nefes darlığı ile gittim acile, hamilesin gayet normal diye nutuk çektikten sonra bi idrar alalım dedi idrar tahlilini vermek için bi baktım lekelenme😳 idrar çıktı doktora daha ben leke gördüm demeden kanama var evet dedi 😔 ben uzman değilim ama bence normal bi kanama bu ama bi kadın doğum acile git istersen dedi😔 ne yapmalıyım sizce? Ben 1 saat evde dinlenmeye geldim tekrar görürsem veya biraz iyi olmazsam gideyim diyorum siz ne diyorsunuz?
Bu arada 15 gün önce kan gelmişti kendi doktoruma gittim her şey yolunda demişti😔