oglummehmedim Merhaba kizlar nisanim geldi sanki kirmizi mi pembemi bilmiyom iste az az biseyler geliyo hatta bez koydum bugun sabahtam beri adet agrisi gibi agrilarim vardi belim kuyruk sokumu falan kasiklar birden cok kotu oluyor geri geciyor dayanilmiucak gibi degil ama ya benim esas sorunum ben sezeryan olucaktim ve amelyat 12sine aldik suan 38.1gunlugum bu nisan geldikten sonra dogururmuyum hemen🙁 12ne kadar beklemezmi ya sanci cekmek istemiyom az az geliyo cok gelmedi hafif hafif napiyim simdi ben sevinsemmi aglasammi bilemedim
Yoncaarslan oglummehmedim Canim valla benm 35+4 te geldi nisanim 2 cm acikligim vardi 38+0 olduk gelen giden yok daha 🤔🤔
Esrabayrakdar oglummehmedim doktorunuza mesaj atamıomusun benim 38+2den nişanım gelmişti msj attım gel bi bakalım dedi 2cm açıklık vardı ertesi güne doğumumu yaptım doktorunuz en doğrusunu söyler zaten
oglummehmedim Esrabayrakdar bu saatte bilmiyomki gece gece sancimi anlayamiyom ama butun gun vardi agri gibi ama sanci nasil bilmiyozki 😬Ilk hamileliyim ama dayanamiycaj sey degil biraz suruyo geciyo tekrar yine basliyo
Eylulmeleginannesi oglummehmedim zorunlu bi sebepten mi yoksa tercihe bağlı mı sezaryen? Hayırlısıyla kucağınıza alın insallah ama bi zorunluluk yoksa normal olması daha iyi olmaz mı 🤔 nişan geldiyse doktorunuza mutlaka haber werin o yapmanız gerekenı söyler
oglummehmedim Eylulmeleginannesi yarin giderim olmadi zorunlu evet miyop var gozlerimde ya simdi dogarsa kuveze girmez dimi😢
Esrabayrakdar oglummehmedim benim nişanım geldiğinde hiç sancım yoktu ona bakma sen doğuma giderkende yoktu suni sancı almıştım
Kdraltn oglummehmedim O zaman git yaarin doktora. Nisan gelince hemen dogum olmuyo. Belli olmaz tabi ama 2 haftabekliyenler oluyo. Ama sen yine yarin gorun
Eylulmeleginannesi oglummehmedim 37 haftayı tamamladıktan sonra erken doğum sayılmıyor içini ferah tut iyi düşün iyi olsun 🙏🏻🙏🏻Allah yardımcın olsun🙏🏻 nişan geldikten 1 hafta sonrada 1 gün sonrada olabiliyor doğum belli olmaz o oyüzden