Slm kızlar benim böyle bir sorunum var artık korkmaya başladım 15 20 gün önce kötü hastalandık ben ve 3 yaşındaki oğlum neyse sürekli Hastanedeydik ben hamileyim bir müdahale yapmıyorlardı sadece parol serum takabiliyorlardı neyse sonra çok şükür 1 hafta sonra atlattık salgındı sanırım ateş titreme boğaz ağrısı grip olduk burun akıntısı benim sesimde değişik oldu bende hastayım diye oldu diye düşündüm sonra hastalığımız geçti benim sesim düzeli ama aradan 3 4 gün geçtikten sonra tekrar sesim kısıldı yani şuan hasta değilim boğazım ağrımıyor iyiyim ama sesim gitti gelmedi çok sinir oluyorum ya tamamen kısık yani haftaya kontrolüm var doktorumda soracam sanki hep böyle kalacam gibi geliyor internetten bakıyorum kötü şeyler yazıyor tam motelin bozuldu bazıları da gebelikten dolayı sesin değişmiş diyor anlamadım ki aranızda böyle olan varmı 😰uzun oldu kusura bakmayın