Merhaba 12+1 haftalık hamileyim. Akşam karnımda bir şeyin kaydığını hissettim balık kayar ya hani öyle bir his sağ taraftan sola geçti 🙈 2. Hamileliğim kızım da 17. Haftada ilk hareketini hissetmiştim , şu an çok erken olduğu için hiç böyle bir şey beklemiyordum bir an şok geçirdim inanamadım hala da sorguluyorum acaba gazdı ben mi yanlış anladım diye. Ama ilk defa böyle bir şey hissettim gaz ve şişkinliğim var hamileliğin başından bu yana, damar atması gaz falan anlamıştım daha önce ama bu bambaşka bir şeydi ne diyorsunuz olabilir mi var mı bu hafta hisseden yoksa yanıldım mı?