sdkln İki gün önce buzluktan çıkardığım kıymayı yemek yapamadım diye geri koymuştum ama baya erimişti yanii bu akşam kullandım kokusu vardı ama kıyma zaten çok kokuyo bana normaldir heralde diye yaptım yemek bu seferde içime sinmedi yenmez mi şimdi?
AygyulSina sdkln bir kere cikario tekrar buzlandirilmis kiyma et vs kullanılmıyor ve onun onundede 2 gun beklemis bozulmus olabilir yemesen daha iyi. Bende 3 paketi oyle atmistim tasinirken icime sinmedi
ozgeya sdkln buzluktan çıkan gıda ne olursa olsun çözülmeye başladığı andan itibaren bir daha buzluğa konmamalı malesef.
Pnrmhmmd sdkln bence yeme canım buzluktan çıkarıp erittiğin bişeyi tekrar asla buzluğa koyma ha tekrar koyucaksan kavur da koy
sdkln Pnrmhmmd Kokusu değişikti ama daha önce de kıyma kokuyodu bana tadı normaldi zaten 1 tanesini yedim afedersin 1 tanesini yutamadan çıkardım Allahım korusun bebeğimi bişey olmaz inşallah😔