Derya01 Kızlar hamile kalmadan önce 3 düşük yaşadım ve 2 tanesi kimyasal 1 tanesi boş gebelik daha sonra kanımla ilgili sorun çıktı ve şuan 6 aylık hamileyim ve ilk günden beri coraspirin ve igne kulanıyorum böyle olan arkadaşlar varmi