Fatmacaglar Merhaba kızlar,yerleşme kanaması adet gecikmesi olduktan iki gün sonra olur mu ? Reglim iki gün gecikti ve kahve rengi akıntım var.. ama yerleşme beklenen adetten önce olur diye biliyordum
Cansukapan Fatmacaglar ben adet olmadan 2 gün önce gelmişti daha sonra o kahverengi leke hiç geçmedi 8+4 oldum progestan kullanıyorum herkeste bir olmaz tabiki sizi korkutmak istemem ama benim doktorum kahvrengi leke düşük riski taşıyor önemli demişti
Evremoz Fatmacaglar adet olman gerektiği zamanlarda oluyor. Geç olur tam olması gerektiği zaman olur ,regl oldum zannedersin ama devamı gelmez
zumrasmom1 Fatmacaglar reglimin gecikmesinin 3-4-5 günleri üç gün boyunca idrardan sonra leke şeklinde oldu. Henüz HCG değerim 4.88 di.
Cansukapan bedihimm var ile yok arası kahvrengi rengi açılmaya sarıya dönmeye başladı dün yeniden kontrole gittim çok şükür bebeğim saglıklı kanama görünmüyor önlem amaçlı pruloton iğne oldum progestana devam dedi
bedihimm Cansukapan bende aynı sekildeyim yarın iğne olucam progestan bayadir kuallaniyirum ama benim çok olmuştu kahvenrgi kanama
Cansukapan bedihimm benim günde kaç defa iç çamaşırım kirleniyordu şuanki doktorumdan önce başka doktora gitmiştim o normal eski kan demişti ama rengi pembe olmaya baslayınca dr değiştirdim
Fatmacaglar zumrasmom1 peki rengi hep kahve rengi gibimiydi yoksa pembeye döndü mü ben adetimi şiddetli olurum sildikçe geliyor sabahtan beri ama son baktığımda peçeteye pembe renkte geldi :(
Egeminannesi Fatmacaglar benim 8haftakikti yerleşme kanaması dedi Dr kan uyuşmazlığı da vardı hemen iğne ilaç verdi 5gun sürdü bı damla