Gldnpkts Selam anneler 12+5 günlüğüm ve düzenli üç ayda bir cilt bakımına giderdim. Cildim rutine alıştığı için sanırım kötü durumda gitmek istiyorum ama zararı olur mu? Ya da yaptırılmasını önerebileceğiniz bir bakım var mıdır?