KaderBeydogan Bende de perde var. Hamile kaldığımda öğrenmiştim. Sonra kanamam olmuştu ondan sonra doktor ilaçlara başladı ayrıca önlem amaçlı serklaj yaptı. Şu anda kullandığım ilaçlar progestan, kan sulandırıcı, proluton progestan iğne kullanıyorum. Şu anda 30+5iz çok şükür her şey yolunda