Merhabalar beta artışlarım şu şekilde 5-12.7-44-39-54-135.1 beta değerim düştü ve tekrar arttı yoğun şekilde kanamam oldu ultrasonda gözükmedi daha ama kırmızı şeklinde hala da devam eden kanamam var adet gıbı ona rağmen beta değerim 135.1 çıktı doktor 2 gün sonra birdaha gel dedi anlamadım düşük mü yapıyorum dış gebelik de olabılır mi