oykum95 Merhaba Düzceli hamileler , Çağsu Düzce sezaryen güncel doğum ücretini bilen var mı ? En son ne kadardı ? Bilenler cevap verirse çok sevinirim :)
oykum95 youaremom maşallah , ne paralar istiyorlar Doğumu yapan acı çeken kadınlar , üstüne para veriyoruz Bize vermeleri lazım o parayı :))
Yaseminn2345 Ya ben devlete daha çok güveniyorum hatta devlette doğurmayı düşünüyorum. Başka şehirlerdeki hastanelere bakınca buradakiler çok yetersiz geldi bana özellikle Güneş Tıp apartman gibi duruyor
youaremom Yaseminn2345 güneş tıp ta kadın doğum yok zaten. muncurlu devlet binası yakında kadın doğum hastanesi olacakmış. o zaman şartlar daha iyi olur inşallah.
oykum95 Yaseminn2345 devlette can beye mi olsam bilemedim, araştırmada da Betül hanıma gidiyordum , orada da doğuma Betül hanım girerse ücretli tabi Çağsu kadar değil , asistanlar girerse ücretsizmiş
oykum95 youaremom inşallah bizden sonra geleceklere kolaylık olur , ve inşallah da ssvd destekleyen doktorlar olur 🙏
Yaseminn2345 oykum95 Ben Melih Beye randevu aldim. İlgili bir doktor. Diğer hastanede de Alper Beye gitmiştim. Herkes çok tavsiye etti onu. Yoğunluktan az ilgilendi sadece onun dışında cok bilgili. Cok kisiden duydum adini
youaremom oykum95 benim de ilk doğumum sezaryen, üstünden 6 yıl geçtiği için derya hanım bana normal doğum yapabilirsin dedi. ben kendime güvenemiyorum o ayrı 😂
oykum95 Yaseminn2345 araştırmanın özelinde de hocalar girerse sezaryen ücretli , ama ne kadar bilmiyorum
oykum95 youaremom aa ne kadar güzel doktorun desteklemesi gerçekten , ben kendime güveniyorum Denemek de çok istiyorum ama arkamda sağlam bir doktor yok maalesef