pamuk_anne Bana çatı muayenesi hakkında bir şey demedi, en son 32’de gittim çalışabilir raporu yazdırdım.. 35’te gel dedi.. Ben de bu gidişimde soracağım bakalım.. Perine masajını sormak hiç aklıma gelmedi.. Büyük ihtimal bana da yapma der.. Doğumu sen de normal düşünüyordun, epidural yaptırmayı düşünüyor musun canım onu konuştunuz mu?