kubraytekinayan benim bugün bahcelievlerde randevum vardı bu konuyu sordum diğer doğumum acilmam olmadigindan suyum erken geldiğinden sezeryan olmuştu hani buna rağmen olabilir miyim diye o da evet Zeynep Kamil yapıyor ama çok iyi olmalı doktor demişti bebeğin omuzu sezeryan yerine takılabilir vs dedi bebeğim kilosu 3200 3500 geçmemeli birde üzerinden ,3 sene geçmeli dedi bende şekerden supelendigi için devlette ssvd biraz zor gibi yani baya riski falan göze alarak beklemek lazım gibi geldi